Nu eller aldrig!

Tanken på en egen blogg har spirat länge. Eller egentligen har jag velat ha ett ställe att samla recept, mattankar och intryck. Något som alltid finns till hands, var man än är. Att det skulle bli just en blogg var inte självklart. Faktiskt skrämde mig tanken, att allt jag skriver kan läsas av vem som helst. Men sedan jag började twittra i november 2009, så har jag vant mig vid att skylta med mina uttalanden. Så nu börjar jag äntligen, i små steg! Och vad dyker upp på ”matmorsans” blogg, förutom temat mat?  Troligen mest iakttagelser runt livet som trebarnsförälder. Och det kan ju innebära lite allt möjligt!

Kommentera

